DB Fitness - Te is képes vagy rá!

Fitness és életmód blog

Tapasztalataim a MyProteinről

2015. október 12. 10:29 - DB Fitness_Te is képes vagy rá

Sziasztok!

Tudom nem sűrűn írok új cikkeket az oldalra, aminek fő oka sajnos az időhiány és az, hogy főként instagramon írok rövidebb posztokat. Most azonban visszatértem egy hosszabb cikk erejéig, ami ma a MyProteinről fog szólni.

Akit nem érdekel a véleményem az ő termékeikről az most nyugodtan kattintson el innen és böngésszen tovább. Ez a cikk a nagy többségnek szól, akik még mindig el vannak veszve a táplálékkiegészítők rengetegében. 

Tápkieg választásnál nem elég csak annyit tudni, hogy mi mire való és mikor használjuk, meg kell ismernünk a különböző gyártókat is, hiszen már csak a termékek tisztaságának szempontjából sem mindegy, hogy melyiket választjuk.

Kis hazánkban ezidáig a Scitec és a Biotech volt a két legnagyobb cég, akik termékei minden bizonnyal azt (és abban a mennyiségben) tartalmazzák, ami a címkén is fel van tüntetve. Nos, nem olyan régen feltűnt egy harmadik nagy gyártó is Magyarországon, mégpedig a MyProtein. 

A MyProtein egy brit cégóriás, és már csak emiatt a tény miatt megéri az ő termékeiket is kipróbálni. A hatalmas cégek/gyárak általában jobbak a sufnimárkákkal szemben, ami a szigorú ellenőrzéseknek köszönhető.

Nos, én voltam olyan szerencsés, hogy mikor pár hónapja a magyar piacra léptek, engem is kiválasztottak és kaptam egy promo csomagot mindenféle finomsággal. Előre szólok, hogy ez hiába egy "reklámposzt", az őszinte véleményemet írom le azokról, amiket kóstoltam.

Na akkor vágjunk is bele. Az alábbi képen láthatjátok mi volt a csomagban.

fullsizerender_1.jpg

Menjünk szépen sorba.

  • Impact Whey Protein: Kipróbálhattam négy féle ízben, ez az MP tejsavó proteinje. Az oldódása 5/5, állaga szintén. Az ízek elsőre nekem kicsit furcsák voltak, ugyanis nem olyan intenzív és édes mint a hazai fehérjék. Azoknak, akik nem szeretik az émelygősen édes dolgokat, vagy csak unják már azt a tömény csoki vagy vanília ízt, mindenféleképpen megéri kipróbálni az Impact Wheyt.
    Az ízek egyébként nagyon jók, én eddig a csoki mentát (5/5), csoki narancsot (5/5), banánt (3/5), rocky roadot (4/5) és a csoki kókuszt (3/5) kóstoltam.

    Mint láthatjátok eléggé csokipárti vagyok, ami nagyon jó, mert az MP-nek rengeteg féle csoki variációja kapható.

  • A következő a soron a MySyrup: EZ A TERMÉK MINDENT VISZ! Zéró cukor, szénhidrát és szinte zéró kalória. Ezek mellett pedig olyan finom, hogy az hihetetlen. Diéta során kötelező! Mindenféle hozzáadott szemét nélkül rettentően ízes palacsintát/gofrit/zabkását ehetünk. Igaz én most tömegelés közben is használom, és így megspórolok egy kevés felesleges cukrot amit megennék lekvárból.

    Ízre szinte teljesen mindegy mit választasz, nekem a juharszirup és a kék áfonyás is nagyon ízlett. Az ára sajnos eléggé húzós, de folyamatosan akcióznak (múlthéten 50%-os akció is volt), ráadásul egy ilyen adag elég több, mint egy hónapra.
    fullsizerender_2.jpg
  • Kaptam még egy BCAA-t is: Ez a szokásos ízesített BCAA. Dinnyés ízben kaptam, ami nagyon finom, nem túl édes, nem túl sűrű, így nem fekszi meg a gyomrot edzés közben. A szokásos kesernyés ízt egyáltalán nem lehet érezni, a hatása viszont nagyon is érezhető. Jó áron van, finom, jól oldódik... ez a tökéletes BCAA!

  •  Mogyoróvaj: Ez a képen abban a kartondobozban van, azért nem látjátok. Megkóstoltam, nem rossz, de az itthon kapható sós mogyoróvajak után elég fura volt. Semmi só vagy hozzáadott ízesítés nincs benne, csakis színtiszta mogyoróvaj. Aki ízesítetlen mogyoróvajat keres, annak megéri kipróbálnia ezt a fajtát, nem fog csalódni. Magában annyira nem nyerte el a tetszésemet, viszont gofrin egy kis MySyruppal és gyümölccsel isteni! Sajnos az ára elég borsos, így ezt is akciók keretein belül éri meg kipróbálni.

  • Az utolsó termék pedig egy multivitamin, az Alpha Men: Erről nem tudok túl sokat írni, érthető módon. :D Egy átlagos multivitamin, bár az eddigi Bioteches vitaminommal összehasonlítva erősebb egy kicsit. Ami miatt megéri ezt használni, azok a plusz gyógynövény kivonatok.

 

Nos ennyi lett volna mára, remélem segítettem pár olvasónak meghozni a döntést. Tapasztalataim szerint igenis érdemes rendelni legalább egyszer tőlük,hiszen árban elég jók, az akciók kiválóak, rendelés után pedig 2-3 munkanappal már kopogtat is a futár a csomaggal. Ja és 80 € (kb. 24 ezer forint) feletti rendelés esetén nincs szállítási költség sem, így megéri egyszerre bevásárolni hosszabb időre.

Ha időben látni akarjátok az új akciókat/termékeket kövessétek a MyProtein-t Instagramon és Facebookon is!

Köszönöm annak, aki végigolvasta a cikkemet, és elnézést kérek attól, akit untattam.

Ne feledjétek, Ti is képesek vagytok rá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dbfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr327956378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása