DB Fitness - Te is képes vagy rá!

Fitness és életmód blog

Az eddig megtett út...

2015. március 27. 19:51 - DB Fitness_Te is képes vagy rá

Sziasztok!

Meghoztam a képeket ahogy ígértem.
Elsőként néhány jelenlegi adat: 

Magasság Súly Kor
195 cm 89 kg 21

 

Endomorf testalkatú vagyok, tehát könnyen hízok és nehezen fogyok, így az eddig elért eredménnyel is nagyon elégedett vagyok, de ahogy összeállítottam ezt a 3 képet és visszanézegettem a régi fotóimat rájöttem, hogy többet fejlődtem mint azt gondoltam. És engem ez motivál. Nem a sok motivációs videó vagy a fitness modellek címlapfotói, hanem a saját fejlődésem... így visszanézve hatalmas erőt ad és tudom, hogy többre is képes vagyok. Ha elkezditek az edzést, ne felejtsetek el rendszeresen fotókat készíteni! Nem a mérleg számít, hanem a tükör!

Remélem Titeket is tudlak motiválni legalább egy kicsit ezekkel a képekkel, mert ha már egy ember miattam változtatna az életmódján és egészségesebben élne, már megérte elkezdeni ezt a blogot.

Ja és ne féljetek, nem az én képeimmel lesz tele az oldal, ritkán fogok ilyeneket posztolni, de szerintem akkor is inkább instagramra.

img_0433.PNG

Nem sok, de ez még csak a kezdet! A bal felső kép akkor készült mikor elkezdtem edzeni, olyan 3-4 éves lehet. Alul egy 2014 év végi képet láthattok, ekkor már évek óta edzettem a kajára viszont nem figyeltem oda (bár én azt hittem....), a jobb oldali pedig egy tegnap készült kép.

Ne feledd, Te is képes vagy rá!

Holnap kezdődik a nyári átalakulás cikksorozat, amiben Nektek segítek belefogni az életmódváltásba. Ha nem akarsz lemaradni kövess Facebookon vagy Instagramon!

Instagram

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dbfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr887300829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása