DB Fitness - Te is képes vagy rá!

Fitness és életmód blog

Gyors vasárnapi recept - Protein palacsinta

2015. március 29. 19:46 - DB Fitness_Te is képes vagy rá

Sziasztok!

Úgy gondoltam, mivel vasárnap a legtöbb olvasónknak több szabadideje van mint más napokon, összedobok Nektek (igaz én ettem meg) egy gyors és kib*aszott finom palacsintát! Én olyan vastagabb amerikai stílusban készítettem el, de simán meglehet csinálni hagyományosra is.

img_0522.PNG

Összetevők a tésztához:

  • 60 g zabpehely
  • 1 adag vaníliás fehérjepor
  • fahéj

Ízesítés: 

  • cukormentes eperlekvár
  • mogyoróvaj
  • cukormentes csokis jégkrém

 

A zabot ledaráljuk, összekeverjük a fehérjével és a fahéjjal, majd kb. fél deci vízzel elkeverjük egy tálkában, amíg csomómentes nem lesz. Akkor lesz belőle jó amerikai palacsinta, ha nagyon sűrű masszát kapunk belőle.
Ha készen van a tészta, előmelegítjük a serpenyőt és egy nagyon kevés kókuszzsírt felolvasztunk benne, de éppen csak annyit hogy ne ragadjon le a palacsinta. Ha felmelegedett a serpenyő, beleöntjük a tésztát (én 2 darabot csináltam ebből az adagból), azonnal KIS lángra vesszük és lefedjük! Ha kezd buborékosodni a teteje megfordítjuk és fedő nélkül megsütjük a másik oldalát is 1-2 perc alatt.

Ha elkészítettük a palacsintát (vagy palacsintákat... inkább többet, palacsintából sosem elég!), ízlés szerint kenhetünk, dobhatunk, reszelhetünk, vághatunk rá bármit amit csak szeretnénk.

Instagram

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dbfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr737316298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása